Vriend(in) worden

Wanneer u meer wilt doen dan een eenmalige donatie dan kunt u ervoor kiezen om vriend(in) van de stichting te worden.

Wat houdt vriend(in) zijn in?

Als vriend(in) van de stichting dient u een warm hart toe door middel van een periodieke donatie. U kunt zelf bepalen over welke periode, de hoogte en regelmaat (wekelijks, maandelijks, jaarlijks, etc.) waarin u de donatie wilt doen.

De ontvangen donaties worden gebruikt voor de op dat moment lopende projecten.

Daarnaast wordt u op de hoogte gehouden van de nieuwste ontwikkelingen.

Hoe wordt u vriend(in)?

U wordt vriend(in) door middel van het invullen van onderstaand formulier.

Lees u eerst onze privacyverklaring voordat u uw gegevens met ons deelt. Klik  hier om de privacyverklaring te lezen.

Totaal: € -

Let op ! Er zit een vertraging in de bevestigingsmail van de donatie. Wees niet ongerust als u dus niet gelijk een mail ontvangt. Wij zijn hard bezig om dit proces te versnellen. Wij zijn u in ieder geval ontzettend dankbaar voor u steun!

Let op: Indien u een periodieke gift (d.w.z. 5 jaar of langer) aan Stichting 4Care wilt doen , dient u het door de belastingdienst opgesteld formulier in te vullen en te ondertekenen. Dit formulier kunt u vervolgens naar ons toe zenden (info@stichting4care.nl), Waarna wij het formulier mede zullen ondertekenen.

Opzeggen van een automatische incasso kan eenvoudig door het sturen van een e-mail of brief naar Stichting 4Care. Binnen 30 dagen na ontvangst sturen wij een bevestiging en wordt de automatische incasso stopgezet. Vermeld in uw opzegging uw volledige naam, uw adres, het incassobedrag en het kenmerk van de machtiging.

feedback_mix.png