Help mee

Een goede bestemming voor uw vermogen.

Met uw schenking zorgt u ervoor dat mensen met een beperking mee kunnen doen in onze samenleving.

Heeft u interesse om Stichting 4Care te steunen? Lees hieronder de verschillende mogelijkheden.

De verschillende mogelijkheden van doneren.

U kunt als sponsor, donateur of als vriend(in) een bijdrage leveren.

Zowel met financiële ondersteuning als met diensten, kennis, netwerk en goederen.

U kunt zelf kiezen welk project u wilt ondersteunen.

Klik op de blauwe “Eenmalige donatie” knop hierboven als u de keus al heeft gemaakt.

Wilt u meer doen dan het ondersteunen van een project dan kunt u ervoor kiezen om vriend(in) van de stichting te worden.

Klik voor meer informatie op de blauwe “vriend/donateur worden” knop.

Wanneer u ervoor kiest om vriend(in) te worden, doet zich de mogelijkheid voor om uw donatie van uw aangifte inkomstenbelasting af te trekken.

Voor meer informatie over deze fiscaal gunstige manier van vriend(in) zijn. klik op de blauwe “Schenken met belastingvoordeel ” Knop.

Vind u het leuk om meer te doen dan alleen een donatie met eigen vermogen?

Klik dan op de blauwe “Meer steun aan Stichting 4Care” knop voor meer informatie.

Wilt u Stichting 4Care op een speciale manier steunen? Dan zou u ons in uw testament kunnen opnemen.

Klik dan op de blauwe “Nalatenschap” knop voor meer informatie.

Naast het doneren van geld is het ook mogelijk om een donatie te doen in de vorm van goederen of kennis.

Voor meer informatie over deze vorm van doneren klik dan op de blauwe

“Goederen doneren” knop.

feedback_mix.png